+48 515 038 568

Audyt systemu logistycznego

Żabka - audyt systemu logistycznego

Żabka: Skok w przyszłość

Audyt systemu logistycznego największej sieci handlu detalicznego w Polsce więcej »

Cel usługi

  • Rzetelna ocena systemu logistycznego firmy / łańcucha dostaw / sieci dystrybucji
  • Wyznaczenie priorytetów i podjęcie właściwych i skutecznych decyzji związanych z siecią dystrybucji, łańcuchem dostaw, całością systemu logistycznego, lokalizacją centrów dystrybucji, magazynów, etc., jak również outsourcingiem / insourcingiem logistycznym

Opis usługi

Audyt systemu logistycznego / łańcucha dostaw / sieci dystrybucji reprezentuje w pełni podejście strategiczne do zarządzania przedsiębiorstwem. Obejmuje wszystkie aspekty logistyki przedsiębiorstwa tj. koszty, bezpieczeństwo, elastyczność, traktując je jako czynniki przewagi konkurencyjnej firmy. Powodzenie audytu zależy w dużej mierze od właściwego sformułowania jego celu.

Audyt realizowany jest poprzez analizę danych logistycznych i kosztowych, wywiady, obserwacje, warsztaty analityczne i diagnostyczne, jak również weryfikację rekomendacji wraz z kierownictwem firmy. Prezentacja dla zarządu ma na celu przygotowanie firmy do podjęcia istotnych decyzji biznesowych.

Audyt łańcucha dostaw i systemu logistycznego jest elementem kompleksowej oferty doradczej i wdrożeniowej Chaingers, właściciela marki Logisys.

Kiedy zamówić?

  • Konieczność optymalizacji kosztów
  • Zmiana zasięgu działania firmy
  • Ocena bezpieczeństwa systemu logistycznego
  • (Re)lokalizowanie magazynów
  • Konieczność poprawy parametrów logistycznych
  • Lepsze wykorzystanie transportu
  • Konieczność podjęcia decyzji o zakupie systemu IT

Korzyści

  • Pewność informacji (trafna diagnoza)
  • Możliwość podjęcia optymalnej decyzji oszczędzającej czas i pieniądze firmy
  • Skupienie się na priorytetowych działaniach, dających największe efekty
  • Rozwój kompetencji pracowników
  • Benchmarking
  • Redukcja ryzyka podjęcia błędnej decyzji przez menedżera
  • Uniknięcie kosztów związanych
  • z podjęciem błędnej decyzji
  • Odzyskanie czasu pracowników związanych z przygotowywaniem analiz i decyzji

Odbiorcy

Firmy dystrybucyjne, produkcyjne i handlowe zarządzające dostawami surowców, półproduktów, produktów i wysyłkami/dystrybucją towaru, firmy z sektora MSP, firmy duże.

Dowiedz się więcej

Newsletter HUB logistics

Zamknij

Zostaw emial...

Zamknij   X