12 633 12 88

Omnichannel Service Design

Cel usługi

Omnichannel Service Design to kompleksowa oferta pozwalająca na skuteczną transformację przedsiębiorstw w kierunku sprzedaży wielokanałowej. To wspólna inicjatywa liderów rynku w zakresie projektowania
i wdrażania systemów e-commerce (Bold Brand Commerce), usprawniania logistyki i optymalizacji magazynów (Logisys) oraz zwiększania jakości obsługi klienta (Grupa Nowe Motywacje).

Partnerzy: Bold Brand Commerce, Grupa Nowe Motywacje

Opis usługi

    Zakres usługi obejmuje:
  • Uruchomienie i integrację nowych kanałów sprzedaży (e-commerce, m-commerce, etc.)
  • Procesy „back-office”
  • Usprawnienie całego łańcucha dostaw i logistyki magazynowej
  • Wzrost jakości obsługi klienta i polityki sprzedażowej/reklamacji/zwrotów.

Proces działań rozpoczyna się od zdefiniowania z klientem jego celów biznesowych, ponieważ są one najważniejszym punktem odniesienia do planowania i projektowania całej zmiany. Kolejnym krokiem jest faza audytu, podczas której ważne jest przyjrzenie się charakterystyce ścieżki zakupowej. Analizowany jest również obecny system logistyczny oraz polityka obsługi klienta. Na tej podstawie planuje się strategię zmian i procesy, które następnie pomaga się wdrożyć w przedsiębiorstwie.

W fazie analitycznej i planowania usługa ma charakter warsztatowy, w fazie projektowania i wdrażania projektowy, a w rozruchu szkoleniowo-warsztatowy.

Kiedy zamówić?

  • Potrzeba zintegrowania wszystkich kanały sprzedażowe (tradycyjne i elektroniczne) w spójny system ukierunkowany na maksymalizację satysfakcji zakupowej (Customer Experience)
  • Potrzeba usprawnienia funkcjonowania obecnej strategii wielokanałowej

Korzyści

  • Lepsza koordynacja prac wszystkich zespołów uczestniczących w projekcie
  • Redukcja ryzyka poślizgu czasowego przy wdrażaniu zmian organizacyjnych
  • Minimalizacja ryzyka utraconych przychodów
  • Wiedza w zakresie priorytetów związanych z wdrożeniem strategii omnichannel
  • Benchmarking rynku
  • Ograniczenie ryzyka i kosztów podjęcia niewłaściwej decyzji przez menadżera
  • Skupienie się na priorytetowych działaniach dających największe efekty biznesowe

Odbiorcy

Przedsiębiorstwa o rozbudowanej strukturze sprzedażowej (sieci retail, producenci posiadający sieć franczyzową lub rozbudowaną siatkę dystrybucyjną).

Newsletter Logisys

Zostaw emial...

Zamknij   X