Audyt logistyczny przedsiębiorstwa
Audyt procesu zaopatrzenia w papier dla firmy LSC Communications
Zwiększenie efektywności zarządzania kluczowym surowcem
więcej »
Cel usługi
- Diagnoza obecnego stanu logistyki w przedsiębiorstwie
- Obiektywna ocena funkcjonowania logistyki firmy
- Wskazanie obszarów do optymalizacji oraz możliwych usprawnień w celu zwiększenia efektywności logistyki i obniżenia kosztów operacyjnych
- Ocena sytuacji pod kątem konkretnego zagadnienia np. gotowości firmy do obsługi nowego rynku
Opis usługi
Audyt logistyczny przedsiębiorstwa obejmuje rozpoznanie efektywności procesów i organizacji logistycznej, ocenę dopasowania obecnej struktury do wymagań strategii rynkowej przedsiębiorstwa. Efektem audytu są rekomendacje w zakresie dalszych kierunków działania.
Podstawą audytu jest analiza danych z uwzględnieniem różnorodnych metod badawczych jak obserwacja procesów, wywiady z pracownikami, warsztaty z kierownictwem.
Audyt logistyczny przedsiębiorstwa jest elementem kompleksowej oferty doradczej i wdrożeniowej Chaingers, właściciela marki Logisys.
Kiedy zamówić?
- Konieczność weryfikacji lub wypracowania nowej strategii logistycznej
- Konieczność optymalizacji kosztów
- Konieczność poprawy parametrów logistycznych
- Konieczność uzyskania odpowiedzi na konkretne zapytanie biznesowe
Korzyści
- Pewność informacji (trafna diagnoza)
- Możliwość podjęcia optymalnej decyzji oszczędzającej czas i pieniądze firmy
- Skupienie się na priorytetowych działaniach, dających największe efekty
- Rozwój kompetencji pracowników
- Benchmarking
- Redukcja ryzyka podjęcia błędnej decyzji przez menedżera
- Uniknięcie kosztów związanych z podjęciem błędnej decyzji
- Odzyskanie czasu pracowników związanych z przygotowywaniem analiz i decyzji
Odbiorcy
Każde przedsiębiorstwo, którego zarząd lub właściciel potrzebuje wiarygodnej i niezależnej oceny sytuacji, zarówno w celach naprawczych jak i rozwojowych.
Dowiedz się więcej