12 633 12 88

Budowa nowego magazynu, centrum dystrybucyjnego

AMEX

Amex: Evaluation Day - optymalizacja inwestycji w nowy magazyn

Szybka ocena sytuacji i doradztwo związane z przeprowadzką do nowego magazynu więcej »

Cel usługi

  • Planowa i skuteczna budowa oraz uruchomienie magazynu / centrum dystrybucyjnego / centrum logistycznego
  • Minimalizacja błędów w inwestycji
  • Redukcja ryzyka wyboru nieodpowiedniej jakości rozwiązań

Opis usługi

Zarządzanie projektem polegającym na budowie magazynu lub centrum dystrybucyjnego obejmuje realizację kompleksowych działań związanych z zarządzaniem koncepcją, projektowanie layoutu magazynu, masterplan magazynu, wsparcie projektu architektonicznego magazynu, zarządzanie budżetem, koordynację projektu logistycznego funkcjonowania magazynu, weryfikację harmonogramu przygotowań, zarządzanie współpracą z generalnym wykonawcą, nadzór nad odbiorami. Do zarządu przedsiębiorstwa raportowany jest stan wdrożenia, zaistniałe ryzyka.

Wymienione działania mogą być ściśle powiązane z zarządzaniem przeniesieniem/ uruchomieniem nowego magazynu. Niezależność firmy doradczej umożliwia działanie stricte w interesie inwestora.

Kiedy zamówić?

  • Firma planuje inwestycję w budowę/ utworzenie nowego magazynu
  • Firma zamierza zminimalizować ryzyko opóźnienia terminu zakończenia inwestycji
  • Firma zamierza zminimalizować ryzyko przekroczenia budżetu inwestycji
  • Firma zamierza zminimalizować ryzyko niepełnej realizacji celów inwestycji

Korzyści

  • Redukcja ryzyka błędów w zarządzaniu złożonym projektem
  • Redukcja ryzyka opóźnienia terminu zakończenia inwestycji
  • Redukcja ryzyka przekroczenia budżetu inwestycji
  • Redukcja ryzyka niepełnej realizacji celów inwestycji

Odbiorcy

Przedsiębiorstwa planujące lub prowadzące budowę magazynu lub centrum dystrybucyjnego.

Newsletter HUB logistics

Zamknij

Zostaw emial...

Zamknij   X