Omnichannel Service Design to kompleksowa oferta pozwalająca na skuteczną transformację przedsiębiorstw w kierunku sprzedaży wielokanałowej. To wspólna inicjatywa liderów rynku w zakresie projektowania
i wdrażania systemów e-commerce (Bold Brand Commerce), usprawniania logistyki i optymalizacji magazynów (Logisys) oraz zwiększania jakości obsługi klienta (Grupa Nowe Motywacje).
Partnerzy: Bold Brand Commerce, Grupa Nowe Motywacje
Proces działań rozpoczyna się od zdefiniowania z klientem jego celów biznesowych, ponieważ są one najważniejszym punktem odniesienia do planowania i projektowania całej zmiany. Kolejnym krokiem jest faza audytu, podczas której ważne jest przyjrzenie się charakterystyce ścieżki zakupowej. Analizowany jest również obecny system logistyczny oraz polityka obsługi klienta. Na tej podstawie planuje się strategię zmian i procesy, które następnie pomaga się wdrożyć w przedsiębiorstwie.
W fazie analitycznej i planowania usługa ma charakter warsztatowy, w fazie projektowania i wdrażania projektowy, a w rozruchu szkoleniowo-warsztatowy.
Przedsiębiorstwa o rozbudowanej strukturze sprzedażowej (sieci retail, producenci posiadający sieć franczyzową lub rozbudowaną siatkę dystrybucyjną).