12 633 12 88

Strategie logistyczne

Budowanie strategii logistycznej zakłada stworzenie wizji i planu rozwoju logistyki, obejmującej: organizację magazynowania i transportu (wyznaczenie lokalizacji i pojemności magazynów); przewidywane koszty transportu
i magazynowania, określenie poziomu zapasów w odniesieniu do celów i założeń biznesowych w określonym horyzoncie planowania.

Potrzeby

  • Zabezpieczenie rozwoju firmy od strony logistyki
  • Optymalizacja kosztowa i polepszenie service level’u
  • Przygotowanie się na sprzedaż, wejście inwestora
  • Przygotowanie się na zmiany w strukturze sprzedaży
  • Dostosowanie logistyki do nowych potrzeb wynikających ze zmiany zachowań konsumenckich
  • Przygotowanie logistyki do obsługi wymogów stawianych przez sieci handlowe
  • Przygotowanie się na obsługę kanału e-commerce

Zakres usług

  • Warsztaty strategiczne
  • Audyt obecnej strategii logistycznej (weryfikacja, w jakim stopniu obecna strategia zabezpiecza plany wzrostów firmy)
  • Projekt sieci dystrybucji (liczba i lokalizacje magazynów, wyznaczanie powierzchni magazynów, koszty magazynowania i dystrybucji, planowanie zasobów)
  • Greenfield Vision
  • Wyznaczanie lokalizacji magazynów(centralnych, przyprodukcyjnych, dystrybucyjnych)
  • Wsparcie w wyborze modelu obsługi logistycznej (własne zasoby, outsourcing, inhouse)

Dla kogo?

  • Dla firm, którym kończą się umowy z operatorami
  • Dla firm, które planują dynamiczny wzrost i chcą zabezpieczyć od strony logistycznej wzrosty sprzedaży
  • Dla firm, które planują wejście na nowe rynki
  • Dla firm, które uruchamiają nowe kanały dystrybucji, w szczególności kanał e-commerce
  • Dla firm, które wprowadzają do sprzedaży nowe segmenty produktów - intensywnie rozszerzają ofertę
  • Dla firm, które rozważają centralizację dystrybucji
  • Dla firm, które zauważają u siebie problem związany z ograniczaniem wzrostów przez logistykę

Kluczowe korzyści

  • Zabezpieczenie operacyjne wzrostów biznesu
  • Wyższa efektywność kosztowa
  • Ograniczenie ryzyka związanego z rozwojem sprzedaży
  • Spełnienie wymagań i wytycznych właścicieli (w tym finansowych) / zarządu / funduszów

Newsletter HUB logistics

Zamknij

Zostaw emial...

Zamknij   X