W zależności od potrzeb biznesowych i stadium zaawansowania przy podjęciu współpracy zarządzanie projektem obejmującym przeniesienie lub uruchomienie nowego magazynu realizowane jest poprzez działania takie jak: projekt logistyczny magazynu, layout oraz masterplan magazynu, specyfikacja potrzeb uruchomienia systemu IT a na dalszym etapie koordynacja wyposażenia magazynu, przetargi i negocjacje, monitorowanie dostaw i montażu, zaplanowanie i realizacja zatowarowania, przygotowanie rozruchu. Przygotowanie do uruchomienia magazynu obejmuje ponadto określenie koniecznych zmian organizacyjnych w pozostałych częściach firmy, tak aby magazyn zadziałał dobrze, w razie potrzeby również przebudowanie zbudowanie zespołu, szkolenia. Możliwy jest nadzór nad pierwszym okresem funkcjonowania.
Do zarządu przedsiębiorstwa raportowany jest stan wdrożenia, zaistniałe ryzyka.
Layout magazynu oraz projekt procesów logistycznych jest elementem kompleksowej oferty doradczej i wdrożeniowej Chaingers, właściciela marki Logisys.
Przedsiębiorstwa planujące lub prowadzące przeniesienie lub uruchomienie nowego magazynu.