Zakup, wdrożenie i uruchomienie infrastruktury logistycznej jest obarczone wieloma ryzykami skutkującymi opóźnieniem, przekroczeniem budżetu lub niespełnieniem oczekiwań. Wsparcie w postaci nadzoru projektowego, zarządzania projektem albo w formie interim management'u ma na celu zapewnienie sukcesu projektowi wdrożeniowemu.
Logisys dostarcza firmom kompetencje i czas osób doświadczonych w zarządzaniu tego typu projektami, niezależnych od dostawców infrastruktury logistycznej. Realizacja usługi uwzględnia takie narzędzia, jak telekonferencje, weryfikacja dokumentów, nadzór harmonogramu, monitorowanie ryzyk, odbiory od dostawców w imieniu klienta czy raportowanie do zarządu.
Firma decyduje się na zakup lub wynajęcie infrastruktury logistycznej (w tym wszelkiego rodzaju regały, antresole, stanowiska pracy, stoły, systemy podajnikowe, automatyczne regały, środki transportu wewnętrznego, sieci radiowe, drukarki kodów kreskowych, terminale radiowe, skanery, wagi i inne).
Firmy dystrybucyjne, produkcyjne, usługowe i handlowe które podjęły decyzję o zakupie / wdrożeniu infrastruktury logistycznej (w tym regały, wózki, antresole, stanowiska pakowania, automatyka logistyczna, środki transportu wewnętrznego, inne); firmy małe i średniej wielkości, rzadziej duże.