+48 515 038 568

Wdrożenie infrastruktury magazynowej

Cel usługi

  • Zarządzanie procesem wyboru oferty, zakupu, instalacji i odbioru infrastruktury logistycznej
  • Skuteczne wdrożenie i uruchomienie infrastruktury mieszczące się w terminie i budżecie
  • Optymalizacja kosztów inwestycji oraz uzyskanie korzystnych warunków zakupu

Opis usługi

Zakup, wdrożenie i uruchomienie infrastruktury logistycznej jest obarczone wieloma ryzykami skutkującymi opóźnieniem, przekroczeniem budżetu lub niespełnieniem oczekiwań. Wsparcie w postaci nadzoru projektowego, zarządzania projektem albo w formie interim management'u ma na celu zapewnienie sukcesu projektowi wdrożeniowemu.

Logisys dostarcza firmom kompetencje i czas osób doświadczonych w zarządzaniu tego typu projektami, niezależnych od dostawców infrastruktury logistycznej. Realizacja usługi uwzględnia takie narzędzia, jak telekonferencje, weryfikacja dokumentów, nadzór harmonogramu, monitorowanie ryzyk, odbiory od dostawców w imieniu klienta czy raportowanie do zarządu.

Kiedy zamówić?

Firma decyduje się na zakup lub wynajęcie infrastruktury logistycznej (w tym wszelkiego rodzaju regały, antresole, stanowiska pracy, stoły, systemy podajnikowe, automatyczne regały, środki transportu wewnętrznego, sieci radiowe, drukarki kodów kreskowych, terminale radiowe, skanery, wagi i inne).

Korzyści

  • Bezpieczeństwo procesu zakupowego, zawierania umowy i realizacji wdrożenia
  • Minimalizacja ryzyka upadku projektu inwestycyjnego
  • Minimalizacja ryzyka przekroczenia terminu i budżetu
  • Przygotowanie organizacji na zmianę

Odbiorcy

Firmy dystrybucyjne, produkcyjne, usługowe i handlowe które podjęły decyzję o zakupie / wdrożeniu infrastruktury logistycznej (w tym regały, wózki, antresole, stanowiska pakowania, automatyka logistyczna, środki transportu wewnętrznego, inne); firmy małe i średniej wielkości, rzadziej duże.

Dowiedz się więcej

Newsletter HUB logistics

Zamknij

Zostaw emial...

Zamknij   X