12 633 12 88

Logisys wspiera Marketing Investment Group w strategicznej inwestycji


Nowe centrum dystrybucyjne dla jednego z liderów dystrybucji butów w Europie Środkowej.



Marketing Investment Group, właściciel sklepów stacjonarnych oraz internetowych pod szyldem Sizeer, 50style czy Timberland dystrybuujący obuwie, konfekcję oraz akcesoria na terenie całej Polski oraz Państw Europy takich jak Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa, Estonia, Węgry, Rumunia, Austria, Niemcy podjął decyzję o wybudowaniu nowego centrum dystrybucji.

W wypracowaniu strategicznej decyzji pomógł Logisys - lider konsultingu w dziedzinie logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw, marka obecna na polskim rynku od 2005 roku.

W związku z ciągłym rozwojem sprzedaży (głównie kanału e-commerce), aby zabezpieczyć możliwość dalszego rozwoju, firma MIG postanowiła uruchomić nowe centrum dystrybucyjne.

Wsparcie Logisys polegało na wyborze właściwej strategii budowania zdolności magazynowych oraz koncepcyjnym zaprojektowaniu logistyki magazynu oraz doborze klasy wyposażenia i automatyki magazynowej. Szczególnym elementem, który decyduje o opłacalności przedsięwzięcia jest zautomatyzowanie składowania towaru oraz jego kompletacji i sortowaniu do poszczególnych sklepów oraz przygotowanie na spiętrzenie się towaru w okresach intensywnej wysyłki e-commerce do klienta i sklepów. Oprócz samej koncepcji logistyki, Logisys opiniowało oferty dotyczące nieruchomości oraz określiło ramowe wymagania dotyczące wyboru nowego systemu WMS.

Nowo powstające Centrum Dystrybucyjne o pow. 15 000 m2 zlokalizowane jest w Chęcinach w woj. Świętokrzyskim. Planowane uruchomienie to rok 2020. Deweloperem inwestycji jest firma 7R Solution.

Przeczytaj więcej o naszym wsparciu w podejmowaniu strategicznych decyzji .

<< Dowiedz się więcej >>

Newsletter HUB logistics

Zamknij

Zostaw emial...

Zamknij   X