+48 515 038 568

Standaryzacja i automatyzacja procesów logistycznych zapewni firmie Bruno Tassi skrócenie czasu realizacji zamówień

Profil klienta

Grupa Bruno Tassi to największy ogólnopolski dystrybutor mięsa, wędlin i drobiu. W skład Grupy wchodzą 4 spółki powiązane kapitałowo. Firma posiada 22 hurtownie w 20 miastach na terenie całej Polski i zatrudnia około 1000 osób. Bruno Tassi posiada wyspecjalizowany tabor 350 samochodów-chłodni, którymi rozwozi towar do klientów. W centrach dystrybucyjnych Spółki klienci mogą także zrealizować zakupy osobiście w formie cash & carry. Obroty Bruno Tassi w 2009 roku wyniosły prawie 1 mld zł.

Potrzeba klienta

[zdjęcia © Bruno Tassi]

    Bruno Tassi miał 4 główne powody, dla których zaangażował Logisys:
  • wprowadzenie jednakowych standardów pracy we wszystkich oddziałach
  • wyeliminowanie papierowego obiegu dokumentów
  • usprawnienie procesów magazynowych (przyjęcia towaru, kompletacji pod zamówienia, inwentaryzacji)
  • przyspieszenie obsługi klientów robiących zakupy osobiście w oddziałach Bruno Tassi (w systemie cash & carry)

Rozwiązanie Logisys

Logisys zaproponował firmie Bruno Tassi wykorzystanie Platformy Agilero zintegrowanej z systemem SAP działającej w środowisku rozproszonym (serwer centralny + wiele urządzeń w lokalnych oddziałach).

    Koncepcja ta zawierała zintegrowanie:
  • sieci radiowej
  • sprzętu (wagi, drukarki)
  • systemu magazynowego

Rozwiązanie Logisys pozwoliło na wykorzystanie istniejącej infrastruktury sprzętowej.

Osiągnięte efekty

W efekcie wdrożenia zrealizowanego przez Logisys udało się spełnić główne potrzeby Klienta, w tym znacznie skrócić czas obsługi zakupów realizowanych przez klientów w centrach dystrybucyjnych Bruno Tassi.

    Ponadto efektem współpracy było:
  • centralne zarządzanie pracą ludzi we wszystkich oddziałach (docelowo integracja 22 oddziałów)
  • zintegrowanie sprzętu z aplikacją mobilną, na której pracują magazynierzy (odczyt wagi oraz drukowanie etykiet dostępne z poziomu aplikacji, na której pracują magazynierzy)
  • zaplanowana integracja około 400 urządzeń (wag, drukarek i terminali)
  • szereg udogodnień dla pracowników wynikających z pracy online, np. weryfikacja asortymentu, podpowiedzi systemu i inne
  • minimalizacja ryzyka wynikająca ze zmniejszenia możliwości popełnienia błędów przez pracowników

[© Logisys]

Newsletter HUB logistics

Zamknij

Zostaw emial...

Zamknij   X