Mapowanie procesów biznesowych w celu przygotowania na wzrost
Profil klienta

- Spółka celowa, działająca na rynku od marca 2012 roku
- Jej celem jest rozwój sieci Paczkomatów InPost na rynkach zagranicznych
- Działa na 14 zagranicznych rynkach, mi.in. w Hiszpanii, Rosji, Ukrainie, Australii, Brazylii, Arabii Saudyjskiej
Zakres projektu
- Mapowanie metaprocesów biznesowych i tworzenie strumienia wartości
- Zbudowanie struktury łatwej do zarządzania, opierającej się
na procesach
oraz odpowiadających za nie właścicielach,
z uwzględnieniem zarządzania jakością i kontroli kosztów

Osiągnięte efekty
- Stworzenie spójnego planu wdrażania zmian, ustalenie priorytetów i podziału odpowiedzialności
- Przygotowanie organizacji na dynamiczny wzrost biznesu
na skalę globalną
- Zapewnienie jakości i skalowalności działań
- Redukcja ryzyka niepowodzenia
[© Logisys; zdjęcie ©EasyPack]