DeAgostini Polska skraca czas realizacji zamówień
Profil klienta

- Wydawnictwo specjalizujące się w seriach kolekcjonerskich
- Działa na polskim rynku od 1993 roku
- Ponad 100 kolekcji w portfolio, stale poszerzany asortyment
- Obrót roczny na poziomie ok. 75 mln PLN
- Dwa kanały dystrybucji (kanał sprzedaży prasy i kanał wysyłkowy)

Zakres projektu
- Audyt procesów logistycznych i logistyki wysyłkowej
- Identyfikacja czynników wydłużających proces realizacji zamówień
- Zaprojektowanie i wdrożenie planu zmian

Osiągnięte efekty
- Stworzenie spójnego, sparametryzowanego planu zmian, mającego
na celu usprawnienie logistyki wysyłkowej
- Zmniejszenie liczby błędów spowalniających proces realizacji zamówień
- Zapewnienie konkurencyjnego poziomu obsługi klienta poprzez skrócenie czasu realizacji zamówień do 2 dni
- Zapewnienie racjonalnej struktury kosztów logistyki w kanale wysyłkowym
Audyt procesów logistycznych i obsługi zamówień jest elementem kompleksowej oferty doradczej i wdrożeniowej Chaingers, właściciela marki Logisys.
[© Logisys]