Doradztwo logistyczne: szybkie i skuteczne rozwiązanie problemu Klienta
FixIT to wyspecjalizowane centrum serwisowe urządzeń IT w Polsce oraz w Europie Centralnej i Wschodniej. FixIT świadczy usługi w imieniu producentów urządzeń lub jako ich lokalny autoryzowany partner. Wśród producentów sprzętu, znajdują się takie marki jak: Logitech, Zebra, D-Link, Mio oraz Computer Associates. Przewaga biznesową FixIT jest sprawne i skuteczne naprawianie sprzętu o wysokiej wartości. Krótki cykl serwisowy zapewniany jest między innymi poprzez korzystanie z usług firm przewozowych zapewniających dostawy sprzętu do i od użytkownika w najkrótszym możliwym czasie.
W ramach funkcjonującego modelu serwisowego, niezawodny transport urządzeń do i z serwisu stał się bardzo istotnym elementem jakości usług. Wielokrotnie zdarzało się jednak, że warte kilka tysięcy złotych urządzenia dostarczane przez firmy przewozowe były fizycznie uszkodzone, przy czym opakowanie zewnętrzne pozostawało nienaruszone. FixIT podejrzewał, że pomimo braku śladów na opakowaniu urządzenia ulegały wstrząsom lub upadkom, które powodowały uszkodzenia delikatnych elementów. FixIT tracił czas na wyjaśnienia i procedury reklamacyjne w firmach przewozowych, a w przypadku nieuznania reklamacji musiał sam ponosić koszty na rzecz właściciela urządzeń. Kluczowym kwestią było wyeliminowanie niewyjaśnionych uszkodzeń drogiego sprzętu (głównie drogich przemysłowych drukarek) podczas transportu przez przewoźników.
Doradcy Logisys zaproponowali rozwiązanie nie wymagające inwestycji w nowe systemy kontroli transportu. Polegało ono na wprowadzeniu etykiet monitorujących wstrząsy.
[© Logisys]