+48 515 038 568

Wyborowa

Projekt logistyczny magazynu wyrobów gotowych przy obniżeniu ryzyka inwestycji

Profil klienta








  • Jeden z czołowych producentów i dystrybutorów alkoholi wysokoprocesntowych
  • Należy do grupy Pernod Ricard
  • Odpowiada za sprzedaż i marketing międzynarodowych marek: Ballantine's, Chivas Regal, Malibu, Absolut, Jameson, Jacob's Creek, Havana Club, G.H. Mumm, Martell,Wyborowa, Luksusowa, Pan Tadeusz, i inne oraz za produkcję polskich wódek Wyborowa, Pan Tadeusz, Luksusowa
  • Magazyn Wyrobów Gotowych zlokalizowany przy Zakładzie Produkcyjnym w Zielonej Górze


















Zakres projektu

  • Logistyczna koncepcja magazynu wyrobów gotowych (obecna hala plus nowa hala) z uwzględnieniem przepływów towarowych i planów biznesowych
  • Layout nowej hali, uwzględniający optymalizacje procesowe
    i aranżację

Osiągnięte efekty

  • Obniżenie projektowego ryzyka inwestycji
  • Optymalizacja kosztów magazynowania i zakupów na etapie koncepcji logistycznej
  • Umożliwienie bardziej korzystnego (optymalnego) wykorzystania obecnej infrastruktury magazynowej
  • Zapewnienie bezpieczeństwa inwestycji w budowę nowej hali, której projekt architektoniczny będzie dostosowany do koncepcji logistycznej oraz wymagań biznesowych

[© Logisys]

Newsletter HUB logistics

Zamknij

Zostaw emial...

Zamknij   X