Projekt logistyczny magazynu wyrobów gotowych przy obniżeniu ryzyka inwestycji
Profil klienta
Jeden z czołowych producentów i dystrybutorów alkoholi wysokoprocesntowych
Należy do grupy Pernod Ricard
Odpowiada za sprzedaż i marketing międzynarodowych marek: Ballantine's, Chivas Regal, Malibu, Absolut, Jameson, Jacob's Creek, Havana Club, G.H. Mumm, Martell,Wyborowa, Luksusowa, Pan Tadeusz, i inne oraz za produkcję polskich wódek Wyborowa, Pan Tadeusz, Luksusowa
Magazyn Wyrobów Gotowych zlokalizowany przy Zakładzie Produkcyjnym
w Zielonej Górze
Zakres projektu
Logistyczna koncepcja magazynu wyrobów gotowych (obecna hala plus nowa hala) z uwzględnieniem przepływów towarowych i planów biznesowych
Layout nowej hali, uwzględniający optymalizacje procesowe i aranżację
Osiągnięte efekty
Obniżenie projektowego ryzyka inwestycji
Optymalizacja kosztów magazynowania i zakupów na etapie koncepcji logistycznej
Umożliwienie bardziej korzystnego (optymalnego) wykorzystania obecnej infrastruktury magazynowej
Zapewnienie bezpieczeństwa inwestycji w budowę nowej hali, której projekt architektoniczny będzie dostosowany do koncepcji logistycznej oraz wymagań biznesowych